top of page
business-success-workplace-concept-power-teamwork-synergy-min.jpg

על מה להקפיד בהתקשרות עם יועצים ונותני שירותים?

צללו לתוך הנחיות המומחים שלנו שמבטיחות בהירות, ציות וקשרים ארוכי טווח מוצלחים. עם הצוות המנוסה שלנו לצידכם, הגנו על הארגון שלכם מפני מכשולים פוטנציאליים והבטיחו התקשרות שתועיל לשני הצדדים.

Abstract Background

כמות התביעות להכרה ביחסי עבודה ותשלום רטרואקטיבי של זכויות סוציאליות, כמו פנסיה, חופשה, הבראה ופיצויים תמיד היתה גדולה, ובעולם המשתנה - צפויה עוד להמשיך.

האם זה אומר שלא תתקשרו עוד ביחסים של מזמין ונותן שירותים? ממש לא.

עם זאת, יש דרכים למזער את האתגרים המשפטיים, וההמלצה שלנו - להיערך ולתכנן את הדברים מראש.

הכנו לכם מספר כללי אצבע להתקשרות נכונה עם יועץ.ת:

  1. ודאו כי אתם חותמים על הסכם שישקף את השירותים.

  2. ערכו תיאום ציפיות בנוגע לצורת העבודה וההתחשבנות ביניכם.

  3. האם יהיו הבדלים בין עובד.ת ליועץ.ת אצלכם?

  4. אם הצעתם להתקשר ביחסי עבודה, והצד השני לא הסכים - ציינו זאת!

אמרנו יחסי עבודה? שיקולים נוספים לרוב עולים כשמדברים על מערכת היחסים הספציפית, בטח ובטח אם היא נמשכת למעלה מכמה חודשים בודדים.

זכרו שמה שמבדיל לרוב בין מעסיקים שצולחים התקשרויות כאלו לבין אלו שלא, הוא הגדרה טובה של היחסים בתחילת הדרך שתורמת גם להתנהלות היום-יומית. ‏

משרדנו שמייצג ומלווה משך הרבה מאוד שנים עסיקים במשק, מצליח פעם אחר פעם לדייק ולהגדיר את היחסים בין הצדדים ולחסוך עוגמת נפש, ועלויות, לשני הצדדים. נשמח לעמוד לרשותכם גם בניסוח והגדרה ראויה של יחסי השירותים.

  • LinkedIn
טלפון & פקס: 972-77-6070376+

רחוב אריק איינשטיין 3, הרצליה, ישראל

רחוב ויצמן 14, תל אביב-יפו, מגדל מרכז ויצמן, ישראל

© כל הזכויות שמורות - אתי אבנרי משרד עורכי דין.

bottom of page